لبخنـــــــــــد ژکـــــــــــوند ــــک مـــــــادامــــــ

زَنیــــ اینجاستــــ کــِــ میــــ خواهـَـــــد لَبخَنــــــــد بـِـــــــزَنَد :)

لبخنـــــــــــد ژکـــــــــــوند ــــک مـــــــادامــــــ

زَنیــــ اینجاستــــ کــِــ میــــ خواهـَـــــد لَبخَنــــــــد بـِـــــــزَنَد :)

سنگ قبر همیشه تمیز همسایه




تازه از سر خاک برگشته‌ام. از اواسط آذر که هوا رو به سردی گذاشت دیگر هر هفته نمی‌رویم بهشت رضا! راه دور است و ...

امروز با باباون یک عالمه حرف زدم ، یک عالمه گله کردم. این مدت به خواب همه آمده‌است جز من! احساس می‌کنم دیگر دوستم ندارد. حس خوبی نیست 

شاید هم چون دیگر آن دختر خوب بچگیم نیستم ، شاید هم ... نمی‌دانم اما هرچه که هست بدجور دلخورم 

دلم تنگ شده 

آدم بعضی چیزها را هیچوقت فراموش نمی‌کند....


عید بود ، همین عید 92

من داشتم اولین نداشتنم را تجربه می‌کردم! اولین عید توی 22 سال زندگی که رفته بودم نشسته بودم کنار مرده‌ها 

سمت چپ بابا جون ، دو تا همسایه آن‌ور تر ، یک جوان دفن شده 

تاریخ فوتش یک روز دیرتر از باباجون است ، متولد 63 است و تازه داماد و ...


سال که تحویل شد همسرش خیلی گریه کرد آنقدر که از گریه اش، گریه ام گرفته بود ، حق داشت 

تازه قرار بود خوشبخت بشود اما حالا رخت سیاه تنش پوشیده ، بجای بغل کردن همسرش باید سنگ قبرش را بغل کند...


از همان روز بدجور برای بُلد شده‌است ، هربار برایش فاتحه می‌خوانم 

امروز به نوشین گفتم توی این ردیف ،این، تنها سنگ قبر همیشه تمیز است . ...


 برای آرامش روحش دعا کنم و همینطور برای آرامش همسرش. کاش خوب باشد ، کاش برود دنبال زندگیش

هنوز خیلی جوان است برای تنها زندگی کردن و تنها بودن ...



نظرات 3 + ارسال نظر
خاموش جمعه 20 دی 1392 ساعت 13:07

روح پدر بزرگت آروم باشه عزیز دلم...

مرگ معادلات آدما رو بهم میزنه! بعضی وقتا بیشتر از هر چیزی تو ذهن آدم میمونه. بیشتر از همه خوشی ها و ناخوشی ها..

مرسی عزیزم

اوهوم

الف. لام. ی جمعه 20 دی 1392 ساعت 14:40 http://www.inspiration90.blogfa.com

خدا رحمتشون کنه کیانا ..

مرسی الی :-*

فرشته شنبه 21 دی 1392 ساعت 23:51

سلام کیانا جان...
روح باباجون عزیزت شاد .

سلام عزیزکم
ممنونم گل دختر :-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد