لبخنـــــــــــد ژکـــــــــــوند ــــک مـــــــادامــــــ

زَنیــــ اینجاستــــ کــِــ میــــ خواهـَـــــد لَبخَنــــــــد بـِـــــــزَنَد :)

لبخنـــــــــــد ژکـــــــــــوند ــــک مـــــــادامــــــ

زَنیــــ اینجاستــــ کــِــ میــــ خواهـَـــــد لَبخَنــــــــد بـِـــــــزَنَد :)

تموم شد!




امروز رسما و اسما دوره کارشناسی تموم شد!



+ احساسمو گم کردم! هم خوشحالم و هم ناراحت و شاید هم دلتنگ

++دانشکده و دانشگاه و اساتید و کارکنانش رو هیچوقت دوست نداشتم اما حتی همین الان هم دلم برای همه شون تنگ شده! شاید به خاطر اینکه می دونم دیگه هیچوقت لذت ها و خوشی هایی رو که توی این 4 سال تجربه کردم و نمی تونم بدست بیارم، شایدم چون من بهترین دوستای زندگیمو همین جا پیدا کردم ، شایدم چون واقعا خودم بودم و این تجربه جدیدی بود برای من، یا اصلا شاید چون می دونم وقتی برم ارشد دیگه نمی تونم شیطنت کنم ، تو سالن سر بخورم ، جیغ بزنم ، بلند بخندم ، لواشک لیس بزنم ، پشت سر یه استاد ادای بغل کردنشو دربیارم ، با بچه ها بریم پارک خورشید ، یهویی شروع کنیم به دست زدن ، شعر خوندن و شاید چون می دونم باید از این به بعد بزرگ باشم 

شاید همه ناراحتیم از بزرگ شدن ِ، نمی دونم...



در هر حال این دوره هم با همه خوبی و بدی هاش تموم شد :)

دلم تنگ میشه ، میدونم که دلم تنگ میشه :(



نظرات 4 + ارسال نظر
طـ ـودی سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 17:34

تبریکات صمیمانه مارا پذیرا باشید خواهر!! :دی

بهههههههههه بهههههههههههههه بانو بانو :دی

مرررسییی
پاشو بیا ف.ب دیگهههههههههههههههه
د ههههههه :|

اردی بهشتی سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 19:59 http://Tanhaeeeii.blogfa.com

مبارکه کیانا جان!
آره دیگه هیچ وقت تکرار نمیشه!
هیچ وقت ...

مررررسی اردی جونم :-*

دل آرام سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 20:02 http://delaramam.blogsky.com

تبریک میگم برای طی کردن این دوره از زندگیت
هر دوره ای مزه خودش رو داره. قرار نیست زندگیمون بیوفته روی دور تکرار. میدونم ارشد هم برای خودش خوبی هایی داره که هیچوقت توی دوره لیسانس تجربه اش نکردی.

مرسی دلی جان جان
اره میدونم اما این دوره خیلی خوشمزه بود

هنوز به این پرچم گرجستانت عادت نکردم

ته تغاری چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 18:50 http://ssmall.blogsky.com/

من هم همش به این فکر میکنم که تموم شد اخرش چی چیکار کنم !
تبریک میگم بهت

اوهوووم
میری مرحله بعدی دیگههه غصه نخوررر

ممنونم جان دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد