لبخنـــــــــــد ژکـــــــــــوند ــــک مـــــــادامــــــ

زَنیــــ اینجاستــــ کــِــ میــــ خواهـَـــــد لَبخَنــــــــد بـِـــــــزَنَد :)

لبخنـــــــــــد ژکـــــــــــوند ــــک مـــــــادامــــــ

زَنیــــ اینجاستــــ کــِــ میــــ خواهـَـــــد لَبخَنــــــــد بـِـــــــزَنَد :)

گفته بودم ف.ی.س.ب.و.ک برایم یک ایالتی آزادی‌بخش است اما نگفته‌بودم این ایالت فقط در پیج خودم است و بس!





امروز یک پست تشکر برای یکی از دوستان بلاگر که 4 سال است می‌شناسمش توی یکی از گروه‌ها نوشته بودم! تا حالا از این قسم فعالیت‌ها نداشتم . راستش را بخواهیید اولش می‌خواستم روی وال خودش بنویسم که دیدم بسته‌است بنابران تصمیم گرفتم توی یک گروه بنویسم اما نوشتن این پست همانا و حرف‌ها و مسیج‌های دیگران همانا!!!

برای منی که بارهای توی این بلاگستان از خیلی‌ها برای بودنشان و دوستی‌شان تشکر کرده بودم و همه‌اش بازخوردهای مثبت دریافت‌ کرده بودم ، شنیدن آن‌ها زیادی سنگین بود...

فکرش را هم نمی‌کردم دوستی من با پوریا اینقدر برای دیگران غیرقابل درک باشد! به جرات می‌توانم بگویم دوستی من و پوریا یکی از سالم ترین دوستی‌هایی است که می‌شناسم

بیشتر از آن‌که نگران خودم باشم ، ناراحتم که نکند پوریا و همسرش از کامنت‌ها دلگیر شوند. ازشان عذرخواهی کردم اما...

یک جورهایی عذاب وجدان گرفتم...


+ کامنت‌دانی را به خاطر آذرنوش باز می‌کنم اما نمی‌دانم و نمی‌توانم قول دهم که به‌شان جواب بدهم 
پیشاپیش عذرخواهم



نظرات 4 + ارسال نظر
دل آرام دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 00:14 http://delaramam.blogsky.com

و این نشون میده که هنوز به بلاگستان میشه پر امیدتر نگاه کرد.

نمیدونم دلی
من پر از تردیدم
نسبت به همه چی

شاید حق با تو باشه

آذرنوش دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 01:34 http://azar-noosh.blogsky.com

مررررررررررسی کا کامنتدونی و باز کردی

درمروئ اون پست هم که من دیدمش و کامنتهاشم دیدم ...فقظ میتونم بگم که کاملا درکت میکنم خودم هم یه مورد اینجوری بین فامیل داشتم که انقد حرف و حدیث دراوردن که حتی قایمکی احوال همو میپرسیم!!!
متاسفانه فرهنگ ما داغونه.
دوساعت واست یه کامنت بلند بالا نوشتم پرید دیگه خلاصه اون کامنته این شد:دی

در ضمن خیلی خوشحالم که دوبار ه مینویسی :*

فدای تو بشم .دخترک مهربون من :-*

اووووهوووم

مررسی آذر 3>

امیرحسین... دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 09:55

سلام

سلام پسر خوبی؟

فرشته دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 22:32

سلام کیانا جان..

سلام فرشته جانم .خوبی بانو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد