لبخنـــــــــــد ژکـــــــــــوند ــــک مـــــــادامــــــ

زَنیــــ اینجاستــــ کــِــ میــــ خواهـَـــــد لَبخَنــــــــد بـِـــــــزَنَد :)

لبخنـــــــــــد ژکـــــــــــوند ــــک مـــــــادامــــــ

زَنیــــ اینجاستــــ کــِــ میــــ خواهـَـــــد لَبخَنــــــــد بـِـــــــزَنَد :)

رژیم شیخـ‌وار



سلام!


روزی شیخه‌ای بودندی و دکان و دستگاه شکم‌بارگیش! که به ناغافل خبر رساندندی عروسی در پیش بودندی و شیخه را در منگنه گذاشتندی و وی نیز دست‌ها بر سر کوفتندی و به دنبال رژیم گشتندی تا چربی‌های خالصش را که به قاعده 5-6 کیلو بودندی همی آب گرداندی ! که شستش را خبر گشتندی رژیمی پا به عرصه ظهور گذاشتندی با نام اجنبی " رژیم کانادایی" ! از خواص این رژیم کوتاهیش بودندی و شیخه که در حال و حوصله زیاد!!! مشهور خاص و عام بودندی را به وجد آوردندی و پا در کفش آهنین کردندی که رژیم بگرفتندی و به تناسب اندام برسندی!

شیخه رژیم را شروع کردندی و والده شیخه تا توانست ریگ و سنگ خارا جلوی رژیم این طفل شیخه انداختندی که نگیر میمیری!!! ولی شیخه را عزمی جزم در برگرفتندی و روزی نیم کیلو کم کردندی و جفتک انداختندی از سر سرمستی اما همین که به هفته رسیدندی ،به شیخه خبر رساندندی که یا شیخ عروسی ملغی شدندی و عزم شیخه سست گشتندی به حدی که رژیم را همان روز کنار گذاشتندی و بیخیال شدندی و جشن و پایکوبی به خاطر حضرت شیخه به راه انداختندی و کیک و شیرینی بخوردندی ، آن هم به غایت آنچنان که صدای والده شیخه در آمدندی یا ولدی بگیر جلوی آن صاحب مرده را 

شیخه نیز در جواب حضرتشان فرموندی ولش والده جان ، ما را چه به رژیم و این حرف هاااا 


مخلص کلام اینکه شیخه اصلا و ابدا شیخه سست عنصری نبودندی و اصلن شیخه را با آن همه شوکت و عزت و جبروت چه به این قرتی بازی های عصر حاضر ، والا به خدا 



+ این پست با تمام عشق تقدیم میشه به طـــــــــودی عزیزم و با تشکر فراوون بابت قالب و هدر که عاشقشم




نظرات 13 + ارسال نظر
سارا(خلوت انس) سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 22:23 http://khalvateons67.blogfa.com/

بعله کاملا معلومه که سست عنصر نبوده:)))))

میدونستم سارا :))))))))))))))))

طـ ـودی سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 22:40

ممنــــــــــون عزیزمـــــــــــ
کاری نکردم که من
بوســـــــــــــــــــ

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
خیلیم زحمت کشیدییییییییییییییییی

طـ ـودی سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 22:43

واقعــا بهترین پستی که میشد بهم تقدیم بشه بهم تقدیم شد
:))))))))))))
واقعا ممنون خیلیــــ عالی بود :))

فداااااااااااای تووووو :))))))))))))))))

طـ ـودی سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 22:45

بعد اینکه خواهر من رژیم نمیخواد که، دوروز بیا پیش خودم اینقد در کمال بی میلی واست غذا بخورم که کلا از هرچی غذاست توی دنیا سیر بشی

من خودم خیلی با میل غذا نمیخورم .مشکل اون خرت و پرتای بین غذاس :))))))))))))

link سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 22:55 http://alilink.tk

باسلام وارزخسته نباشیدخدمت شما من ازسوی سایت آلی لینک باموضوع پیشنهادتبادل لینک مزاحم شماشده ام درصورت تمایل به تبادل لینک بامابه آدرس زیرآمده ودرفرم قرمزوآبی روی کلمه ارسال لینک کلیک کرده ولینک خودراثبت کنیدباتشکرگروه تبادل لینک آلی لینکhttp://alilink.tk

:|

فاطمه شمیم یار سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 23:11

سلامم عزیز جان
دست طودی عزیزم درد نکنه...هدر معرکه است...عالیه..مبارکه
رنگاش پر از عشق و زندگیه...

سلاممم فاطمه جانمممم
واقعا
مررسییی :*

آذرنوش چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 12:09 http://azar-noosh.blogsky.com

چقــــــــــــــــــــد قشنگه هدرررررررررررررر
خیلی به عنوان وبلاگت میاد دست طودی درد نکنه.2 تا هدر اولی هم واسه من درست کرد سومی و دیگه روم نشد به علیرضا گفتم

و اینکه تو هم به نوعی دیگر از گشادیم رنج میبریاااااااااااااااااااااااااااااا

مررررررررررررررررررررررسی
البته عکسشو خودم یافتماااا :-""""" :)))

بعله بعله :دی

آذرنوش چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 12:11 http://azar-noosh.blogsky.com

گشادیم= گشادیــــــــــــــسم

متوجه گشتیم :خخخخ

سارا(خلوت انس) چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 13:17 http://khalvateons67.blogfa.com/

طودی خیلی بامرامه! به من هم کمک کرد واسه قالب و هدرم!!! خیلی بچه ی گلیه! عاااااااشقشم

آرررررررررررررررررررررررررررررررررررره
مااااااااااااااااااااچ تفی بهش :دی :-*

[ بدون نام ] جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 09:31

شارمین:shaarmin.mihanblog.com
سلام. خوبید؟ می تونم یه خواهشی داشته باشم؟ میشه آدرس عکس هدر وبلاگتون رو داشته باشم. لطفا. خواهش می کنم

سلام .ممنون
بله حتما

http://s4.picofile.com/file/7909406127/560823_10151581058113302_656075751_n.jpg

دل آرام شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 17:04 http://delaramam.blogsky.com

خانم شما میری و میای یه خبری بده لا اقل
راه دوری نمیره به خدا

هدرتون هم بسیار معصومانه نگاه میکنه، بعد من میذارمش کنار عکس خودت که شیطنت از چشم سیات میریزه و اشوه از اون قد و بالات میریزه، بعد کلا دچار دوگانگی میشم

چَشِم بانو جانمان

من و شیطنت؟؟؟ من و چشم سیاه؟؟؟ من و اشوه؟؟ من و قد وبالا؟؟؟
من تکذیب میکنم همه اینا روووو
اصن این عکسو از رو قیافه من کشیدننننن :)))))

عاطی یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 16:17

:)))))))))

سلام:دی

امروز می خواستم بهت پی ام بدم بگم!وبلاگتو بهم بدی:|(آیکون بی معرفتی!) ولی یهمو لینکشو تو وب دل آرام دیدم

خوشحالم دیدم وبتو:گل ل ل ل ل

خیلی ناااااز نوشتی:)))

سلاااااام عاطی گلی سنبلی :دی

مخلصیم رفیق

مرررررررررررررسی

عاطی یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 16:18

هدر خیلی نازه.....طودی یه دوونه ست:گل

بعلهههههههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد