لبخنـــــــــــد ژکـــــــــــوند ــــک مـــــــادامــــــ

زَنیــــ اینجاستــــ کــِــ میــــ خواهـَـــــد لَبخَنــــــــد بـِـــــــزَنَد :)

لبخنـــــــــــد ژکـــــــــــوند ــــک مـــــــادامــــــ

زَنیــــ اینجاستــــ کــِــ میــــ خواهـَـــــد لَبخَنــــــــد بـِـــــــزَنَد :)

اندر احوالات کار نکردن کیا بانو جان :دی در خانه!!!



سلام!

والا من یه روز اومدم کار کنم تو خونه ، مامانم برگشت گف میشه تو کار نکنی بری بشینی سر همون دُرست ؟؟؟! اینجوری لااقل خسارت که وارد نمیکنی به خونه 



+ حالا یه چند تا ظرف از دستم افتاد و یکم آشپزخونه کثیف شد و یکمم گاز مگه چی شده ؟؟؟؟!!!! خو همین کارارو میکنن که من کار نمیکنم دیگه ،والا بخدا  




نظرات 11 + ارسال نظر
خاموش جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 23:21

کیانا جان خیلی نگران نباش
من یه بار داشتم غذا درست میکردم سوزوندن و غیر قابل استفاده شدن قابلمه که هیچ! نمیدونم دستم خورد کجا که یخچالمون کلا سوخت.........!!! :|

دیگه با یخچال چیکار داشتی خاموش جانم؟؟؟!!! O.o

ینی ترکوووندیاااا :)))))
باز خوبه فاصله یخچال و گازمون زیاده وگرنه بعید نبود منم همچین گندایی بزنم :دی

آرش شنبه 1 تیر 1392 ساعت 00:11 http://arashq.ir

همین کارا رو میکنن تو شکوفا نمیشی والا از هر انگشت دختر خوبمون کیانا شونصدتا هنر میباره!

والا به خداااا :دی
یه نفر مو درک کرد بالاخره . با تشکر :دی

سارا شنبه 1 تیر 1392 ساعت 10:55 http://www.takelarzan.blogsky.com

تو مطمئنی مامی همچین حرفی زده؟اصلن تو کارم میکنی که بعد خرابکاری کنی؟
فکر نمیکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!

هااا بابا :دی

بشکنه این دس که نمک نداره :|
دیروز همه اون حلوا ها رو عمه م درس کرده بود عایا؟؟!!! :|
ماشینمم خراب شد :|||||||||||

"من" شنبه 1 تیر 1392 ساعت 11:54 http://yekmanedigar.blogfa.com/

برو کار میکن مگو چیست کار...
البته اشعار شعرا فقط در مورد دیگران صدق می کن و بس:)))))

بعله بعله :)))))))))))))))

نینا شنبه 1 تیر 1392 ساعت 17:53 http://taleghani.persianblog.ir/

از هر انگشتش بشکن بشکن میباره

نــــــــــــــــه :دی :)))

رها یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 10:03 http://gahemehrbani.blogsky.com/

کیانا من استاد شکستن لیوان و قوری هستم من و همسر جان مسابقه قوری شکاندی داشتیم . n تا قوری خریدیم. یه قوری رفته بودم خریده بودم بلور بود و از در تا صافی اش بلوری بود(چه اعتماد بنفسی) هر قسمتش رو یکی مون شکستیم. همسر میشکست و مدام غر میزد که این چیه آخه بالاخره الان دیگه قوری چینی استفاده نمیکنیم ولی من کماکان به شکستن لیوانها اصرار میورزم و ول کنم نیستم.
تو هم نگران نباش... مادرشوهر دختر منو باش

:)))))))))))))))))))))))))
ایول ایوله :)))))))))))

نگران که نیستم اصلا :دی

وانیا یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 12:31

منم رفتم کوکو سرخ کنم همه ی روغنا رو بجای ماهی تابه ریختم رو گاز خب دست خودم نبود حواسم یهو پرت شد

اکشال نداری آجی جان من .این چیزا پیش میاد :دی
فقط در این مواقع باید سوت زنان صحنه رو به سرعت ترک کرد :دی

من ی بار داشتم ی حرکتی انجام میدادم نمیدونم یهو چی شد دیدم هموجووور داره از کتری آب میریزه ، نگو شیرش باز مونده بوده :))))
خولاصه که همه کشوهامون خیس شد مامانمم میخاس بزنه منو ک من متواری شدم :دی

Inblue یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 13:29 http://inblue.blogsky.com

اصن این مامانا همینطـــورن .
من که همیشه به مامانم میگم تو چشم نداری پیشرفت منو ببینی ^_^ :)))
بابا مگه چیه آدم چندبار شکست میخوره تا شکست دادن ُ یاد میگیره دیگه ... حالا مام 2بار غذا میسوزونیم 4تا بشقاب میشکونیم بعدش یاد میگیریم دیگه ...
بد میگم ؟

آره والا :|
چش ندارن ببینن ما این همه پیشرفت میکنیم :)))

نه نه خعلیم خوب میگیییییی :دی

خاموش یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 17:09

حالا مواظب باش کار کردن تو قسمت های دیگه خونه به سرت نزنه! در همین راستا ما 2بار تلویزیون سوزوندیم .... کاریه که از دستم برمیاد

نه من تو قسمت های الکتریکی بسی واردم :))))
تلوزیون درس میکنم . اتو درس میکنم .رادیو اصن ی وعضی :دی

من مخلصتم ینی :))

امیرحسین... یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 18:38

واسه خودت اسفند دود کنی بد نیست :))

راستی پردیس سینمایی هویزه انگار گذشته را اکران کرده

چشمم :))))

دستت درد نگیره .مرررررررررررررررسی حتما رفیقا رو ردیف میکنم بریم :)

میم مثل من یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 20:50 http://mona166.blogfa.com

باید مامانت از این برچسبا بزنه که روش نوشته ...

لفطن دست نزنید ...

به وسایل خونه؟؟؟!!! یا به من ؟؟؟؟ :))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد