لبخنـــــــــــد ژکـــــــــــوند ــــک مـــــــادامــــــ

زَنیــــ اینجاستــــ کــِــ میــــ خواهـَـــــد لَبخَنــــــــد بـِـــــــزَنَد :)

لبخنـــــــــــد ژکـــــــــــوند ــــک مـــــــادامــــــ

زَنیــــ اینجاستــــ کــِــ میــــ خواهـَـــــد لَبخَنــــــــد بـِـــــــزَنَد :)

کمیّت را با ما تجربه کنید!!!



سلام!



5:30 دقیقه تا 19:15 دقیقه بدون ذره ای نیاز به دستشویی حتا با وجود نوشیدن حدود 3-4 لیتر آب


+ خاستم بگم ما همچین مثانه هایی داریم ، دلتون کباب 

++دیروز بیرون شهر تشریف داشتیم ، جایتان خالی بود بسی بسیار خوش گذشت به ما 



 

نظرات 7 + ارسال نظر
"من" شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 15:15 http://yekmanedigar.blogfa.com/

سیستماتیکت تانکریه ها! قدرشو بدون! نمی دونی چقدر سخته دم به ثانیه بری موال!!

آوووووووووووره باووو :))))))

میدونم میدونم خعلی وحشتناکهههههه :خخخخ

طـ ـودی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 15:41 http://b-namoneshon.blogsky.com/

عزیزم کلیه و مثانه ات که به هم پیوند خورد یه جشن بگیر منم دعوت کن واسش، قول میدم کادوی خوبی بیارم واست
این همه ساعتو چجوری دسشویی نرفتی آخــــــــــــــــــــــه!!!!!!!!!!

چـــــَــشُم :دی

خودش شد بابا دست من نیس که من از بچگی کم دستشویی میرفتم همیشههههه :)))

محدثه شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 16:14 http://shekofe-baran.blogsky.com/

ببین با من یکی کل ننداز! :دی

بیا کل بندازیم بترکیم جفتمون :))))))))))))))

امیرحسین... شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 23:12

من رکوردم 24 ساعته...اون در سفر و با نوشیدن 20 تا لیوان نوشیدنی!!
گفتیم که بگیم ما هم بعله

بــــــــــــه پس شوومام رکورد داری؟؟؟!!! :دی

عاقا بیا یه مسابقه برگزار کنیم موافقی؟؟؟!!! :دی

اردی بهشتی شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 23:22 http://Tanhaeeeii.blogfa.com

نه واقعا جا داشت پز مثانه ت رو به جیشویی مث من بدی !

:)))))))))))))

تمرین کن تا توم مث من بشی :دی
تو میتونی ، تو میتونی :))

جعفری نژاد شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 23:51

شب دراز است و قلندر بیدار

البته ضرب المثل اصلیش یه چیز دیگه ست که به دلایل فیزیو تربچه نقلی از بیانش معذورم

بعله بعله :)))))

با تشکر از شوما :دی

جزیره چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 11:10

بیچاااااااااااااااااااااااره اون مشکل فنی پیدا کرده .همین روزاست که دراز به دراز بیفتی بعد میای واس ما کلاس هم میزاری؟واقعن که

عمررررررررررررررن من از بدو تولدم همینجوری بودم :)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد